τρόποι αποστολής

Οι αποστολές των προϊόντων μας διεξάγονται Παγκόσμια, σε οποιοδήποτε μέρος και αν βρίσκεστε!

Η κύρια εταιρία Courier που συνεργάζεται το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι η SpeedEx Courier. Με αυτόν το τρόπο μπορούμε να σας προσφέρουμε ακόμα χαμηλότερα κόστη μεταφοράς σε αντίθεση με οποιαδήποτε άλλη εταιρία Courier.
Η εκάστοτε μεταφορική εταιρία εξαρτάται από την πόλη που θα γίνει η αποστολή των προϊόντων.

Το Ηλεκτρονικό μας  κατάστημα μπορεί να σας εξυπηρετήσει με οποιαδήποτε μεταφορική εταιρία ή Courrier έχετε προτίμηση.
Μπορείτε να προσδιορίσετε την εκάστοτε εταιρία μεταφοράς της επιλογής σας με δύο τρόπους:

  • Στο ταμείο:
    Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας μπορείτε να γράψετε στις σημειώσεις την εκάστοτε μεταφορική εταιρία ή Courrier της επιλογής σας.
  • Τηλεφωνικά:
    Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας επικοινωνήστε μαζί μας, και με τον αριθμό της παραγγελίας σας πείτε μας με ποια εταιρία θα θέλατε να ταξιδέψει το προϊόν σας.

Σε περίπτωση που δεν έχετε σημειώσει κάποια διαφορετική εταιρία η αποστολή των προϊόντων σας θα γίνει με την κύρια εταιρία μεταφορών / Courrier που συνεργαζόμαστε.

Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάση βάρους και διαστάσεων κατά την έξοδο σας από το ταμείο.
Σε ελάχιστες περιπτώσεις όπου το σύστημα δε διαθέτει επαρκή στοιχεία, όπως βάρος ή/και διαστάσεις για το προϊόν, ενδέχεται να σας παρουσιάσει τη προεπιλεγμένη τιμή. Στη προκείμενη περίπτωση θα επικοινωνήσουμε εμείς το συντομότερο δυνατό μαζί σας για να σας ανακοινώσουμε τη τελική τιμή αποστολής.

Η αποστολή των παραγγελιών από το κατάστημα μας γίνεται το αργότερο εντός 4 εργάσιμων ημερών εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις όπου το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο. Στην προκείμενη περίπτωση θα ενημερωθεί άμεσα ο πελάτης από εκπρόσωπο της εταιρίας μας. Ο χρόνος της παράδοσης στον πελάτη διαφέρει ανάλογα με τη διεύθυνση αποστολής, των όγκο των εμπορευμάτων, σε περίπτωση δύσκολων καιρικών φαινομένων ή/και διαφόρων άλλων απρόβλεπτων παραμέτρων.

Ενδέχεται να παρατηρήσετε ορισμένες από τις παρακάτω ενδείξεις μέσα στις σελίδες προϊόντων που αναγράφονται για τη δική σας πληροφόρηση ως προς την κατάσταση του προϊόντος, και περιγράφονται ως εξής:

ΚατάστασηΠεριγραφή
Σε απόθεμαΤο προϊόν είναι διαθέσιμο σε μία ή περισσότερες από τις αποθήκες μας αλλά δεν διατίθεται άμεσα στο κατάστημα μας. Η διάθεση του στο κατάστημα γίνεται μόνο κατόπιν συνεννοήσεως.
ΕτοιμοπαράδοτοΤο προϊόν βρίσκεται στο κατάστημα μας και μπορείτε να περάσετε να το παραλάβετε οποιαδήποτε στιγμή.
Κατόπιν παραγγελίαςΤο προϊόν είναι διαθέσιμο μόνο κατόπιν ηλεκτρονικής παραγγελίας και ο μέσος χρόνος αναμονής του είναι από 1-3 εβδομάδες.
Εν αναμονήΤο προϊόν βρίσκεται σε έλλειψη τόσο στο κατάστημα μας όσο και στις αποθήκες μας. Η παραλαβή του ενδέχεται να γίνει σε χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από 3-4 βδομάδες.
ΕξαντλημένοΤο προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο είτε γιατί έχει γίνει κατάργηση του κωδικού απευθείας από το εργοστάσιο ή η παραλαβή του θα γίνει σε διάστημα μεγαλύτερο των 6 μηνών.

* Ογκώδη προϊόντα και προϊόντα τα οποία χρειάζονται συναρμολόγηση δεν υπάρχουν στημένα στο κατάστημα μας για έκθεση (πχ. ντουλάπες, συρταριέρες, κ.α.).
** Σε περίπτωση που δεν αναγράφεται κάποια από τις παραπάνω ενδείξεις στο προϊόν τότε θα πρέπει να μεταχειριστεί η κατάσταση ως “Σε Απόθεμα” ή να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα ενημερωθείτε άμεσα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την πρόοδο της. Στο email σας θα αναγράφεται μία από τις παρακάτω καταστάσεις οι οποίες και περιγράφουν την πρόοδο της παραγγελίας σας.

ΚατάστασηΠεριγραφή
Σε αναμονήΗ παραγγελία σας έχει ληφθεί και αναμένεται πληρωμή (σε περίπτωση επιλογής μεθόδου πληρωμής με Τραπεζική κατάθεση)
Σε διεκπεραίωσηΗ παραγγελία σας έχει ληφθεί και επεξεργάζεται από το προσωπικό μας
ΟλοκληρώθηκεΗ παραγγελία σας έχει αποσταλεί από το κατάστημα μας και έχει ληφθεί από την εταιρία μεταφοράς.
ΑκυρωμένηΗ παραγγελία σας έχει ακυρωθεί είτε αυτόματα από το σύστημα, από εσάς, ή από κάποιον εκπρόσωπο μας.
Επιστροφή χρημάτωνΈχουμε διενεργήσει τις απαραίτητες ενέργειες μετά από μία μη επιτυχημένη παραγγελία ώστε να σας γίνει επιστροφή των χρημάτων σας.

Επιστροφές & Ελαττωματικά Προϊόντα

Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο από τα προϊόντα που αγοράσατε έχετε την δυνατότητα να το κάνετε αντικαθιστώντας το με κάποιο άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας ακολουθώντας τις παρακάτω υποδείξεις :

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων και θα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς.  Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε μόνο για το κόστος επιστροφής του προϊόντος.

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο όταν το προϊόν βρίσκετε στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιαστεί η συσκευασία του. Για τον λόγο αυτό καλό είναι κατά την παράδοση της παραγγελίας να ελέγχετε την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος περιεχόμενο κλπ).

Σημειώσεις:
– Σε περίπτωση επιθυμίας επιστροφής των χρημάτων στον πελάτη αυτό μπορεί να γίνει μόνο κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης και συναίνεσης από τον αρμόδιο του τμήματος αποστολών της εταιρίας.
– Σε περίπτωση αγοράς οποιουδήποτε προϊόντος εκδίδεται λιανική απόδειξη, στην περίπτωση που επιστραφεί το προϊόν αυτό, το Φ.Π.Α. δεν επιστρέφεται στον πελάτη.
– Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν πάντα τον πελάτη εκτός από την περίπτωση που γίνει μη αποδοχή του προϊόντος κατά την παράδοση από την μεταφορική εταιρία/Courrier.
– Σε ουδεμία περίπτωση αίτησης επιστροφής των χρημάτων δε περιλαμβάνονται τα αρχικά έξοδα αποστολής.
– Οι ειδικές παραγγελίες – όπως τυπώματα σε είδη ρουχισμού, υποδήματα, και άλλα προϊόντα τα οποία γίνονται κατόπιν παραγγελίας στις επιθυμητές διαστάσεις του πελάτη – δεν είναι δυνατόν να επιστραφούν, να αντικατασταθούν με άλλο προϊόν, χρηματικό αντίτιμο ή οποιοδήποτε άλλο μέσο.

Ελαττωματικά προϊόντα

Εάν το  προϊόν που παραλάβατε διαπιστώσετε ότι έχει κάποιο  ελάττωμα ή έλλειψη κάποιου εξαρτήματος  μπορείτε να μας ενημερώσετε είτε μέσω τηλεφώνου στο 2310 525234 είτε με email στο [email protected] για να την επίλυση του προβλήματος. Στην περίπτωση επιστροφής του προϊόντος και αφού διαπιστώσουμε ότι το λάθος οφείλετε στον κατασκευαστή  αναλαμβάνουμε κατόπιν δική σας επιθυμίας είτε την αντικατάσταση του είτε την επιστροφή των χρημάτων σας η οποία θα πραγματοποιηθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών* από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν.
* Η παραπάνω ημερομηνία αντικατάστασης  είναι ενδεικτική και δεν μπορεί να υπολογιστεί με ακρίβεια.

Όλα μας τα προϊόντα ελέγχονται διεξοδικά πριν την παράδοση τους στην εκατοστέ συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία – εγγυάται η λειτουργικότητα τους και πως βρίσκονται σε νέα/άριστη κατάσταση. Ως αποτέλεσμα όλα τα εμπορεύματα/προϊόντα ταξιδεύουν για λογαριασμό και κίνδυνο του πελάτη.

Οι όροι και οι προϋποθέσεις των αποστολών ισχύουν όπως φαίνονται στην ιστοσελίδα της εταιρίας μας και ενδέχεται να μεταβληθούν χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση του πελάτη ή του τελικού κοινού.

Τρόποι αποστολής

Ο Πελάτης χρεώνεται με τα έξοδα αποστολής, είτε είναι μεταφορικής εταιρίας, είτε Courrier – εκτός συγκεκριμένης συμφωνίας.
Επίσης υπάρχουν ειδικές συμφωνίες μεταφορικών όταν το δέμα υπολογίζεται από την εκάστοτε μεταφορική εταιρεία ογκομετρικά. (δηλαδή σύμφωνα με το μέγεθος του και όχι σύμφωνα με το βάρος του).

Χρεώσεις Courrier:
0 έως και 3 κιλά = 4.80€
Για κάθε επιπλέον κιλό υπάρχει επιπλέον χρέωση 1.00€

  • * Σε περίπτωση επιλογής της Αντικαταβολής ως μέθοδο πληρωμής ο πελάτης θα χρεωθεί τα έξτρα κόμιστρα της υπηρεσίας η οποία ανέρχεται στα 2.00€.
  • ** Σε περίπτωση που η διεύθυνση παράδοσης του πελάτη βρίσκεται σε δυσπρόσιτη περιοχή τότε ενδέχεται να υποβληθεί έξτρα χρέωση της τάξης των 1.20€
  • *** Εξυπηρετούμενες νησιωτικές περιοχές υπόκεινται σε επιπλέον χρεώσεις που υπολογίζονται βάση της κλάσης αποστολής του προϊόντος και ανέρχεται από 0.20€ έως και 1.50€

* Τα κόμιστρα της αντικαταβολής χρεώνονται από την εκάστοτε εταιρία Courrier και δεν είναι έξτρα χρεώσεις του Πολυκαταστήματος μας.
** Δυσπρόσιτη περιοχή ονομάζεται κάθε σημείο παράδοσης που βρίσκεται σε απόσταση μεγαλύτερη από 40 χιλιόμετρα από το κέντρο αποστολών της εκάστοτε εταιρίας Courrier. Οι συγκεκριμένες χρεώσεις είναι σταθερές, υπολογίζονται βάση ταχυδρομικού κώδικα της διεύθυνσης του πελάτη και ενσωματώνονται κατά την έξοδο του από το ταμείο. Τα κόμιστρα της δυσπρόσιτης περιοχής χρεώνονται από την εκάστοτε εταιρία Courrier και δεν είναι έξτρα χρεώσεις του Πολυκαταστήματος μας.
*** Οι επιπλέον χρεώσεις στις νησιωτικές περιοχές ΔΕΝ υπολογίζονται κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας του χρήστη. Τα κόμιστρα των νησιωτικών περιοχών χρεώνονται από την εκάστοτε εταιρία Courrier και δεν είναι έξτρα χρεώσεις του Πολυκαταστήματος μας.

Οι παραπάνω χρεώσεις ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς καμία ειδοποίηση από την εταιρία ή το Πολυκατάστημα μας.

Χρεώσεις  Μεταφορικής:
Η αποστολή με μεταφορική εταιρία γίνεται μόνο κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη ώστε να του αναγγελθεί το κόστος της μεταφοράς και σημείωση της επιθυμητής εταιρίας μεταφορικών.
Το κόστος των μεταφορικών υπολογίζεται ανάλογα με το βάρος και τον όγκο του προϊόντος και ΔΕΝ αναφέρεται κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας στο Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα.

Οι αποστολές με μεταφορική εταιρία γίνονται πάντα στην πόλη της επιλογής σας και όχι κατ’ οίκον! Οι αποστολές κατ’ οίκον γίνονται μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις και μόνο με την έκδοση τιμολογίου.
Οι παραδόσεις σε επαγγελματίες / καταστήματα γίνονται απευθείας στην διεύθυνση αποστολής.

Προσοχή: Η χρέωση με τρόπο αντικαταβολής δεν είναι εφικτή για αποστολή δεμάτων με μεταφορική εταιρία.

Αποστολές σε Κύπρο

Οι αποστολές για Κύπρο μπορούν να πραγματοποιηθούν με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Express αποστολή (SpeedEx) – γρήγορη αποστολή με την εταιρία SpeedEx Courier η οποία παραδίδει απευθείας κατ’ οίκον μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες.
  • Μεταφορική εταιρία – Αποστολή στη πόλη της επιλογής σας.

Σημείωση: Οι παραπάνω ημέρες παράδοσης είναι ενδεικτικές και μας έχουν δοθεί από την εκάστοτε εταιρία Courier. Το Πολυκατάστημα μας δε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση μη τήρησης των συγκεκριμένων ημερομηνιών από τις εταιρίες.

Έξοδα αντικαταβολής για Κύπρο:

  • Express αποστολή (SpeedEx) : 5.00€
  • Μεταφορική εταιρία : Δεν υποστηρίζεται η μέθοδος της αντικαταβολής

Σημείωση: Οι χρεώσεις της μεθόδου αντικαταβολής προέρχονται από την εκάστοτε εταιρία μεταφοράς και δεν είναι έξτρα χρεώσεις του καταστήματος μας.

Αποστολές Παγκοσμίως

Η αποστολή της παραγγελίας σας μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους εξής τρόπους:

  • DHL – χρησιμοποιεί διάφορους τρόπους παράδοσης που περιλαμβάνουν από Express μέχρι Οικονομική και οι χρεώσεις υπολογίζονται κατά την παραμονή σας στο ταμείο.
  • UPS – χρησιμοποιεί διάφορους τρόπους παράδοσης και οι χρεώσεις υπολογίζονται κατά την παραμονή σας στο ταμείο.
  • Μεταφορική Εταιρία – Παράδοση στην πόλη της επιλογής σας.

Σημείωση: Η μέθοδος της αντικαταβολής δεν είναι εφικτή για αποστολές εκτός Ελλάδας και Κύπρου.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις χρεώσεις και τους τρόπους αποστολής παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.