ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν είναι υποχρεωτικό να γίνει εγγραφή χρήστη πριν την αποστολή της παραγγελίας σας. Αυτό βοηθάει στην πιο εύκολη και γρήγορη καταβολή των παραγγελιών από τους πελάτες μας. Παρόλα αυτά συνιστούμε ανεπιφύλακτα σε περίπτωση που διαθέτετε λογαριασμό να συνδεθείτε ώστε να είναι εφικτή η αυτόματη συμπλήρωση των στοιχείων σας κατά τη διάρκεια που βρίσκεστε στο «Ταμείο».

Σημείωση: Κατά την παραγγελία σας θα σας ζητηθεί μία έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) ώστε να σας αποστέλνονται οι ενημερώσεις κατάστασης σχετικά με την παραγγελία σας.

Ο μέσος χρόνος αποστολής από τα κεντρικά της εταιρίας μας είναι 1-4 εργάσιμες μέρες. Μετέπειτα ανάλογα με το που βρίσκεστε η μεταφορική ή η εταιρία Courier θα χρειαστεί 1-3 εργάσιμες μέρες για να ολοκληρώσει την παράδοση.

Εννοείται! Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα κάνει αποστολές σε οποιοδήποτε μέρος κι αν βρίσκεστε! Είτε αυτό είναι στην Ελλάδα, την Κύπρο ή σε οποιαδήποτε άλλη χώρα στον πλανήτη!

Υπάρχουν ορισμένα προϊόντα στο κατάστημα μας που λόγο τεμαχιακής πολιτικής δεν είναι δυνατό να πωληθούν σε λιγότερο από το αναγραφόμενο όριο τους. Σε περίπτωση που συναντήσετε ένα τέτοιο προϊόν το σύστημα δε θα σας επιτρέψει να προσθέσετε στο καλάθι λιγότερα τεμάχια από αυτά που είναι προεπιλεγμένα.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Βεβαίως! Σε οποιοδήποτε μέρος και αν βρίσκεστε μπορείτε να επιλέξετε την αποστολή με τη χρήση αντικαταβολής!

Σημείωση: Η μέθοδος της αντικαταβολής υποστηρίζεται μόνο για αποστολή με εταιρία Courrier και όχι με μεταφορική εταιρία.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στους Τρόπους Αποστολής.

Στη λίστα επιθυμιών μπορείτε να προσθέσετε όσα προϊόντα σας ενδιαφέρουν με σκοπό κάποια μέλλουσα αγορά ή απλά για να τα δείξετε αργότερα σε κάποιον δικό σας άνθρωπο.

Κάθε προϊόν πριν αποσταλεί από τα κεντρικά της εταιρίας μας ελέγχετε για την ορθή του λειτουργία και πως βρίσκεται σε άριστη κατάσταση καθώς και πακετάρεται με φροντίδα και ασφάλεια. Σαν πελάτης οφείλετε να ελέγχετε τη συσκευασία κατά την παράδοση ώστε να σιγουρευτείτε πως δεν έχει χτυπηθεί κατά τη διάρκεια της μεταφοράς.
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει εμφανή σημάδια στο εξωτερικό της συσκευασίας αλλά το προϊόν είναι ελαττωματικό ή χτυπημένο στο εσωτερικό μπορείτε να μας καλέσετε ώστε να λύσουμε το ζήτημα σας.

Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στην Πολιτική Επιστροφών.

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε άλλο τα προϊόντα που αγοράσατε μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, σε περίπτωση που δεν έχει αποσταλεί, με τους εξής τρόπους:

  1. Τηλεφωνικά στο 2310 525.234 αναφέροντας μας τον αριθμό της παραγγελίας σας.
  2. Πηγαίνοντας στην καρτέλα Παραγγελίες του λογαριασμού σας επιλέγετε ποια παραγγελία θέλετε και πατήστε ‘Εμφάνιση’ στη στήλη ‘Ενέργειες’. Έπειτα κάνετε κλικ στο σύνδεσμο που αναφέρει για την ακύρωση της παραγγελίας.

Αφού γίνει η αποστολή της παραγγελίας σας μπορείτε να πάτε στη σελίδα Παραγγελίες, να επιλέξετε ποια παραγγελία σας ενδιαφέρει και στο επάνω μέρος θα δείτε τον τρόπο αποστολής καθώς και τον αριθμό παρακολούθησης του δέματος σας.

Σημείωση: Η χρήση αριθμού παρακολούθησης είναι εφικτή μόνο εφόσον έχετε επιλέξει να γίνει αποστολή με κάποια εταιρία Courier. Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει Μεταφορική Εταιρία και θέλετε να μάθετε την πρόοδο της αποστολής σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

ΕΧΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;